STEP.3 / 祈り

アルコホーリクス・アノニマス(AA)、ステップ3の祈り

Third Step Prayer

God, I offer myself to Thee To build with me & to do with me as Thou wilt.
Relieve me of the bondage of self, that I may better do Thy will. 
Take away my difficulties, that victory over them may bear witness to those I would help of Thy Power, Thy love & Thy way of life.
May I do Thy will always!

ステップ3の祈り

神よ、私をあなたにささげます。
あなたの意志のままに、私を利用してください。私が自分勝手な思いから解放されて、あなたの意志を実行できますように、どうぞ導いてください。
私の困難をどうか取り除いてください。その結果として、私の勝利が、あなたの力、あなたの愛、あなたにもらった生き方の証となりますように。私が手助けしたいと願う人たちにとって……。
私がいつもあなたの意志を行うことができますように!  

コメント

人気の投稿